Code:
(1521262,521941,1,2,'Cyberphoto ekonomi <ekonomi@cyberphoto.se>','','eBay <ebay@ebay.co.uk>','','[Ticket#2019042110000211] RE: 1 NEW: For fujifilm soft [...]','<1555851375.574324.167189871@otrs.cyberphoto.se>','<0AA4153F-79E8DB3EB1A-016A03745B96-000000000168FCC1@starship>','','text/plain; charset=utf-8',' Hej!\n \n Tack för ert mail.\n Vi besvarar normalt er förfrågan inom ett till två dygn.\n \n Vänligen skicka er förfrågan endast en gång. Vill du lägga till något\ntill ditt ärende, svara på detta mail\n \n Er fråga ser ut som nedan:\n \n > \n> Buy it now for C $4.99 \n> \n> [1] \n> \n> [2]For fujifilm soft release button: 1 new match today \n> \n> [3] \n> \n> [4]RED FLAT Metal Soft Sh…\n> \n> Buy it now: C $4.99 \n> \n> 100% positive feedback \n> \n> \n> \n> Similar items you may be interested in \n> \n> [5] \n> \n> [6]Metal Soft Shutter Release Bu…\n> \n> Buy it now: £0.99 \n\n\n\n',1555851375,'2019/04/21',1,'2019-04-21 14:56:15',1,'2019-04-21 14:56:15',1,'e04da9972ea023278238c729682c337a'),
(1521263,521942,1,3,'b.birkehammar@telia.com','','service@cyberphoto.se','','Service och retur','<LIT-FTP01FFsO9Qvkt4000685a2@mail3.litiumdrift.se>','','','text/plain; charset=utf-8','Rubrik: \nBeskrivning/Fråga: Hej! Dessvärre drabbades ju i går av ett problem med min K-1:a....Försökte slå på strömbrytaren på kameran, när jag fick meddelanden \"Battery depleted\".....batteriet tomt.....visste att batterierna inte var fulladdade(har batteripack på också), så jag bytte till 6 stycken Energizer Lithium-batterier i batteripacket....kunde ta två bilder, sedan fick jag samma felmedddelande igen. Väl hemma prövade jag med andra batterier...ingen skillnad....så något är tokigt...kameran behöver uppenbarligen lite TLC. Det finns ju en möjlighet att uppgradera en K-1:a till en K-1 IIs? OM det är så att det är något fel på moderkortet......skulle man då kunna uppgradera till en K-1 II:a på en gång...utan att det kostar BÅDE reparation och uppgradering? (tyckte jag måste fråga ivf) (Läste på PEntax Forum att problemet tydligen inte är helt ovanligt....vilket BORDE betyda att servicefirmor känner igen det och skulle kanske därmed kunna säga om den uppgradering löser problemet UTAN att lägga tid på felsökning?)\nSkall kameran lämnas in till någon firma här i Stockholm, så kan jag åka dit med den själv, bara jag vet hur/när etc.... (har inte gjort detta förut, därav att jag är lite rådvill)\nMvh Björn Birkehammar i Huddinge\nNamn: Björn Birkehammar\nE-postadress: b.birkehammar@telia.com\nTelefon dagtid: 0736-509966\nAdress: \nOrdernummer: 139621\nProdukt: Pentax K-1\nSkicka servicehandlingarna via e-post: Nej\n',1555852820,'2019/04/21',1,'2019-04-21 15:20:20',1,'2019-04-21 15:20:20',1,'79aa4867bac9cc07c9a92dc89121f860'),
((1521263,521942,1,3,'b.birkehammar@telia.com','','service@cyberphoto.se','','Service och retur','<LIT-FTP01FFsO9Qvkt4000685a2@mail3.litiumdrift.se>','','','text/plain; charset=utf-8','Rubrik: \nBeskrivning/Fråga: Hej! Dessvärre drabbades ju i går av ett problem med min K-1:a....Försökte slå på strömbrytaren på kameran, när jag fick meddelanden \"Battery depleted\".....batteriet tomt.....visste att batterierna inte var fulladdade(har batteripack på också), så jag bytte till 6 stycken Energizer Lithium-batterier i batteripacket....kunde ta två bilder, sedan fick jag samma felmedddelande igen. Väl hemma prövade jag med andra batterier...ingen skillnad....så något är tokigt...kameran behöver uppenbarligen lite TLC. Det finns ju en möjlighet att uppgradera en K-1:a till en K-1 IIs? OM det är så att det är något fel på moderkortet......skulle man då kunna uppgradera till en K-1 II:a på en gång...utan att det kostar BÅDE reparation och uppgradering? (tyckte jag måste fråga ivf) (Läste på PEntax Forum att problemet tydligen inte är helt ovanligt....vilket BORDE betyda att servicefirmor känner igen det och skulle kanske därmed kunna säga om den uppgradering löser problemet UTAN att lägga tid på felsökning?)\nSkall kameran lämnas in till någon firma här i Stockholm, så kan jag åka dit med den själv, bara jag vet hur/när etc.... (har inte gjort detta förut, därav att jag är lite rådvill)\nMvh Björn Birkehammar i Huddinge\nNamn: Björn Birkehammar\nE-postadress: b.birkehammar@telia.com\nTelefon dagtid: 0736-509966\nAdress: \nOrdernummer: 139621\nProdukt: Pentax K-1\nSkicka servicehandlingarna via e-post: Nej\n',1555852820,'2019/04/21',1,'2019-04-21 15:20:20',1,'2019-04-21 15:20:20',1,'79aa4867bac9cc07c9a92dc89121f860'),
(1521266,521944,1,3,'Eric Rosengren <rosengren.eric@gmail.com>','','CyberPhoto kundtjänst <kundtjanst@cyberphoto.se>','','Re: Orderkopia 2037836','<CADqZz=zM_XRP_QDRpD4rG7NGaRUJfvioKw-boypEt0oEvpx=5g@mail.gmail.com>','<1030907915.275441555795200205.JavaMail.adempiere@devir.cyberphoto.se>','<1030907915.275441555795200205.JavaMail.adempiere@devir.cyberphoto.se>','text/plain; charset=utf-8','Hej,\n\nJag vill gärna annulera min order. Hoppas att det går att lösa på ett\nsmidigt sätt.\n\nMed vänlig hälsning\n\nEric Rosengren\n\nDen lör 20 apr. 2019 23:20CyberPhoto kundtjänst <kundtjanst@cyberphoto.se>\nskrev:\n\n> Tack för din beställning hos CyberPhoto!\n>\n> För aktuell status på din beställning, klicka på nedanstående länk:\n>\n> https://www2.cyberphoto.se/kundvagn/min-orderstatus?orderref=9e4fd2a3-dee9-498c-b19b-63aa93ffed66&order_check=2037836\n>\n> Med vänlig hälsning\n> Teamet på CyberPhoto\n>\n> Övrig information Ångerrätt\n>\n> Du har som privatperson 14 dagars ångerrätt. Läs om hur det fungerar *HÄR*\n> <https://www.cyberphoto.se/leveransvillkor#angerratt> Garantireparation Vill\n> du åberopa garantireparation? Klicka *här* för att läsa mer\n> <https://www.cyberphoto.se/leveransvillkor#garanti-reklamation-forsakring>\n>\n',1555853763,'2019/04/21',1,'2019-04-21 15:36:03',1,'2019-04-21 15:36:03',1,'d444755aa94e310e08821e13f935edb1'),
(7040009,'%%',12,505551,1474099,1,5,1,3,1,'2019-01-19 14:16:05',1,'2019-01-19 14:16:05',1),
(7040010,'%%IngridNordengren@gmail.com',4,505551,1474100,1,5,1,3,1,'2019-01-19 14:16:06',1,'2019-01-19 14:16:06',1),
(7040011,'%%Ticket create notification%%erik.carlsson%%Email',9,505551,NULL,1,5,1,3,1,'2019-01-19 14:16:07',1,'2019-01-19 14:16:07',1),
(7040012,'%%2019011910000347%%Kundtjänst%%3 normal%%new%%505552',1,505552,NULL,1,12,1,3,1,'2019-01-19 14:18:05',1,'2019-01-19 14:18:05',1),
(7040013,'%%CustomerID=no-reply@cyberphoto.se;CustomerUser=no-reply@cyberphoto.se;',21,505552,NULL,1,12,1,3,1,'2019-01-19 14:18:05',1,'2019-01-19 14:18:05',1),(7040014,'%%',12,505552,1474101,1,12,1,3,1,'2019-01-19 14:18:05',1,'2019-01-19 14:18:05',1),
(7040015,'%%no-reply@cyberphoto.se',4,505552,1474102,1,12,1,3,1,'2019-01-19 14:18:06',1,'2019-01-19 14:18:06',1),
(7040016,'%%2019011910000356%%PRO::Inbyte%%3 normal%%new%%505553',1,505553,NULL,1,54,1,3,1,'2019-01-19 14:58:13',1,'2019-01-19 14:58:13',1),
(7040017,'%%CustomerID=tobias_persson_90@hotmail.com;CustomerUser=tobias_persson_90@hotmail.com;',21,505553,NULL,1,54,1,3,1,'2019-01-19 14:58:13',1,'2019-01-19 14:58:13',1),
(7040018,'%%',12,505553,1474103,1,54,1,3,1,'2019-01-19 14:58:13',1,'2019-01-19 14:58:13',1),
(7040019,'%%Tobias Persson <tobias_persson_90@hotmail.com>',4,505553,1474104,1,54,1,3,1,'2019-01-19 14:58:14',1,'2019-01-19 14:58:14',1),
(7040020,'%%2019011910000365%%PRO::Inbyte%%3 normal%%new%%505554',1,505554,NULL,1,54,1,3,1,'2019-01-19 15:14:16',1,'2019-01-19 15:14:16',1),
(7040021,'%%CustomerID=kh.masrori@gmail.com;CustomerUser=kh.masrori@gmail.com;',21,505554,NULL,1,54,1,3,1,'2019-01-19 15:14:16',1,'2019-01-19 15:14:16',1),